Skip to main content

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Levertijd is afhankelijk per product en wanneer u de bestelling plaatst. We werken met gemiddelde levertijden van 3-6 weken. Wilt u zekerheid, dan kunt u altijd een mail sturen of bellen. U kunt ons bereiken op info@you-outside.nl of +31621984589.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. Dit geldt voor zowel Nederland als België

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien dat er een andere reden is waarom u de bestelling toch wilt annuleren. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (alleen als de gehele bestelling geretourneerd wordt) gecrediteerd. Enkel de transportkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het product. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer worden geretourneerd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het modelformulier sturen naar info@you-outside.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na retourontvangst  terugstorten, mits in goede onbeschadigde staat.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@you-outside.nl.  Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerde bezorg gegevens opgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.